Kosiarz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 75
Bronie:możliwość dokupienia pistoletu(USP/GLOCK)
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).
Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.
Android
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:m249
Dodatkowy opis: Regeneruje sobie HP
Bandyta
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:mac10, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci
Bob Budowniczy
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: -20
Bronie:elite
Dodatkowy opis: Może układać worki z pisakiem(Klawisz E). Im więcej inteligencji, tym worki są mocniejsze. Ma podwójny skok
Chowaniec
Inteligencja: 00
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:hegranade, tmp
Dodatkowy opis: Znika, gdy otrzymuje obrażenia, jest w połowie niewidoczny.
Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 100+int/2 obrażeń
Frezer
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 20
Bronie:gail
Dodatkowy opis: Posiada nitrogen gail, który zamraża wroga
Grandier
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie:hegranade, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma duuużo granatów, z nożem zawisa w powietrzu.
Skrytobójca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Ma daleki zasięg noża, może skakać po ścianach, niewidzialny, obrażenia rosną wraz z inteligencja
Spowalniacz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -10
Bronie:smokegranade, famas
Dodatkowy opis: Po naładowaniu noża ma 1/4 szansy na spowolnienie wroga o 40%
Jumper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60
Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90
Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu.
Rambo (PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy.
Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga.
@edit
Matrix(PREMIUM+)
Inteligencja: 15
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie:2xMP5, 2xelite, granat HE i flash
Dodatkowy opis: Zadaje podwójne obrażenia, nie słychać jego kroków.
Może podwójnie skoczyć, widzi miny.
A teraz perki
-Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia.
-Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.
-Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.
-Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.
-Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające.
-Mistrz Ostrza: Co rundę dostajesz 5-7 noży do rzucania.
-Ciemnie Okulary: Nie działają na ciebie granaty oślepiające.
-Defibrylator: Masz 1/2-6 szansy na zreanimowanie członka drużyny po zabiciu wroga.
-Tajemnica Ninjy: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.
-Radar Telegrafisty: Widzisz wrogów na radarze.